26 Ağustos 2009 Çarşamba

Mimleniyorum ve mimliyorum,ben bunu çok sevdim

MİM dünyasından Gözde arkadaşım beni mimlememiş olsaydı haberdar olmayacaktım.Mim daveti gelince direk olarak mim nedir diye bir sorgulama yapıp araştırmaya başladım.Edindiğim bilgiler çevrevesinde mim; bir arkadaşın blogunda yazdığı zeng,n metin içeriğini seninde kendi bloğunda paylaşman için sana mim gönderiyor.Sende o arkaşını kendi blogunda tanıtıp onun istediği içeriği blogunda paylaşıyorsun ve sonra sende bir başka arkadaşına mim daveti gönderiyorsun.Blogların birbirlerini tanıması açısından güzel bir paylaşım.Bende bu açıklamalardan sonra mim olayını gerçekleştiriyorum. Bana mim yollayan Gözde GÜNEŞ arkadaşımada çok teşekkür ediyorum.

En sevdiğiniz blogger: Latest Activity on Turk Kadin Blog Yazarlari
En sevdiğiniz yer: İstanbul-Sarayburnu.Bütün huzurumu orda buluyorum.
 En sevdiğiniz aksesuar: Saat.Büyük,gösterişli ve sade saat takmayı çok severim.

 En sevidiğiniz hayvan: Pandalar.Evet pandalara bayılırım.En son Çin de küçük bir panda dünyaya geldi.
En sevdiğiniz içecek:Vişne suyu, Türk kahvesi.İkisi ne alaka diyeceksiniz ama ben ikisinden de vazgeçemiyorum.Bir de TÜrk kahvesini köpüklü yapınca terasa çıkıp gün batımında kahveni yudumluyorsun ya deymeyin keyfime o zaman.

En sevdiğiniz yemek:Enginar ve sebze yemekleri

 En sevdiğiniz tatlı:Muhallebi.Sütlü tatlıları daha çok tercih ederim.Sütlü nuriye hariç:)) 

En sevdiğiniz film:Flimle pek aram yoktur.Flim seyrederken yanımdaki insan benim için önemli birisi ise o flim önemlidir benim için.

En sevdiğiniz pc programı:3 boyutlu programlar.3 DS MAX gibi...

En sevdiğin tv programı:Flimle aram olmadığı gibi tv programlarıyla da pek aram yok.Çünkü televizyonlarda hiçbir tv programından olumlu bir sonuç çıkartamıyorum.Hiçbir karakter pozitif değil.Nerde absürt,dengesiz, hırçın insan varsa onların karakterlerini yansıtıyorlar.

En sevdiğiniz renk:Kırmızı ve Siyah.
En sevdiğiniz çizgi flim karakteri:Cedrec.Bir eğitimci olarakta bu çizgi flimi öneriyorum.Çocuğun düşünme becerisini geliştiriyor.

En sevdiğiniz yazar:Buket UZUNER
Bende mim imi sevgili Fatmacığıma gönderiyorum. http://www.fatmaakbulut.blogspot.com/ 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder