27 Ağustos 2009 Perşembe

Manisa-Turgutlu Web Tasarım Eğitimi

       Evettt, niye bir eğitim için yollara düştük 12-16 Ağustos tarihleri arasında.Bilenler Bilmeyenlere Bilgisayar Öğretiyor projesinin (nam- diğer b3ö) 3. aşaması olan web tasarım eğitmenleri ağına bende katıldım.
Eğitimde Microsoft un ürünü olan Expression Web programını kullanarak çok ilginç siteler tasarladık.eğitim tam olarak 5 gün sürdü.İlk gün Habitat İçin Gençlik Derneği ve bu derneğin projleri olan ,Bilenler Bilmeyenlere Bilgisayar Öğretiyor, Bilgisayar Bilmeyen Kalmayacak, Dijital Dünyana Benide Dahil Et projeleri hakkında bilgi verildi ve proje tanıtıldı.Yine eğitimin 1 gününü formasyon eğitimi almak için Muhammer Sarıkurt tan eğitim aldık.dikkatimizin dağıldığı zamanlarda Microsoft'un gelecekle ilgili videolarından hergün bir tane izledik ve o videolar bizi daha da motive etti.Egenin sıcak günlerinde bazı olumsuz şartlara rağmen çok verimli bir eğitim aldık.Ben eğitmenimiz ve aynı zamanda arkadaşım olan Master Eğitmen Alper Özcan'a ve yardımlarından dolayı kuzeni Yavuzalp Özcan 'a çok teşekkür ediyorum.
Manisa ya gitmekle ve eğitmenimiz Alper Özcan dan eğitim almaktan dolayı çok mutlu oldum.Burdan da şimdiden ileteyeyim.Aldığım eğitimin ardından Samsun'da Ekim-Kasım tarihleri arasında Web Tasarım eğitimi vereceğim.

3 yorum:

  1. Tebrik ederim Edacım, böyle güzel haberleri duyunca seviniyorum...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım.İnşallah birgün beraber gideriz bu eğitimlere

    YanıtlaSil
  3. bende böyle bir tasarım seminerine gidip bir şeyler öğrenmek istiyorum.

    YanıtlaSil